Trött

Har kommit på att min lilla tös är ganska trött men även väldigt bekväm utav sig.

Så här såg det ut idag när hon fick mat!



Lat? Trött? Bekväm?

Men jag bryr mig inte så mycket om hur hon beter sig när hon äter. Bara hon äter så är jag glad :D Och än så länge äter hon allt och lite till ;) Det var ganska roligt när jag ställde fram matskålen åt henne. Hon måste sitta och så ska vi skaka tass och när jag sagt varsågod får hon äta. Men nu blev det lite annorlunda eftersom hon inte ville sätta sig upp. Så hon låg ner, vi skaka tass och jag sa varsågod. Vad gör hon då? Jo, hon tar ena tassen och lägger den i matskålen, lite på sidan och drar skålen till sig :P Min söta lilla ängel <3



Idag fick hon sällskap av en av mina systrar en stund mitt på dan. Ca 2 timmar. Och det hade gått jätte bra :) Till det hela ska tilläggas att hon träffat min syster 2 gånger innan :) Och hon har aldrig varit hem till oss sen Elokin kom utan vi har bara träffats ute :) Så det känns skönt att det gick bra :)


Idag följde vi även med Elin/Tomkin till Granngården. Det skulle inhandlas lite mat. Och det gick oxå hur bra som helst. Jag hittade även ett halvstryp som jag ska börja använda på henne nu då hon inte reagerar så mkt på att man tillrättavisar henne när hon drar. Men varje dag har sina upp och ner gångar. Ena dan är hon super duktig och nästa dag bryr hon sig inte direkt.




Syskonkärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0