Nya inköp

Ja, idag tog vi oss en promenad till Granngården igen :) Vi kommer verkligen bli stammisar där. Det är så trevligt att gå in där och man får så otroligt mycket beröm för Elokin! Än har jag inte mött nån i personalen som har nått emot att hon är adopterad från Rumänien. Egentligen har jag väl inte stött på nån alls som haft enorma invändningar. Visst har jag fått åsikter om det men ingen som sagt åt mig att jag gör helt galet utan dom har bara sagt sin mening :)


Men åter till dagens inköp. Jag skulle köpa "plackoff" för att hon har en del tandsten och så skulle jag köpa lite tuggben. Jag kom därifrån med dom sakerna men även en ny matskål, en leksaks kanin (hon valde den själv) och en ryktborste! Ja, en ryktborste för häst! Men hon tyckte det var jätte mysigt så den ska vi använda varje dag :)
Var även in på Lidl tidigare och köpte en påse med morötter åt henne :D




Dagens inköp som är väldigt intressant :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0