Fortsättning

Nu kommer det en liten fortsättning på förra inlägget ;)

Blev inte som tänkt med mina syskonbarn då deras föräldrar hnn hem innan jag kommit hem. Så det får bli en annan gång Elokin får träffa dom :)

Vi har precis varit ute på en timmes promenad med Tomkin/Elin och 4 andra hundar. Det gick långt över förväntan. Till att börja med va hon tokig och gick knappt att få kontakt med henne. När hon till slut hde fått hälsat på alla hundar så gick det jätte bra. Så tog vi och gick en sväng. Och till tt börja med drog hon ganska mycket i kopplet. Sen var det precis som att hon förstod att vi skulle ju fortsätta gå med dom så då lugna hon ner sig och gick jätte fint :) Riktigt stolt :)

Hon har dom senaste dagarna börjat "prata" när hon ska busa. Så hon kastar sig ner på frambenen med rumpan i vädret, tokviftar på svansen och antingen morrar eller skäller. Hon ser lite halvrolig ut men hon bara visar att hon vill busa. Vissa skulle säkert säga att hon är jätte aggresig. Undrar om hon nånsin skulle försöka hugga nån..

Hon är världens finaste hund. Nu ligger hon och sover trött under bordet. Och jag tänker passa på att laga lite mat ;)

På återseende

Kommentarer
Postat av: Karolina

Precis så gör Rufus med när han vill leka -sänker sig med frambenen och ger skall. Första gången studsade jag baklänges för att det var så gällt, men aggressivt? Absolut inte. Precis så hundarna leker med varandra. Var stolt, Elokin ser dig som sin lekkompis. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0