7/2 2012

Idag är det tisdag :) En helt vanlig dag.
Jobbade som vanligt den här veckan mellan 5:30-14:00.
När jag kom hem tog jag med mig Elokin och gick ut och möte upp Elin och Tomkin (Elokins bror) för en promenad :) Det gick jätte bra :) Dom börjar vänja sig nu med att träffas under lugna omständigheter så mötena går riktigt lugnt till. Till att börja med var dom överallt och ingenstans ;)

Har nu en nöjd, glad tjej ligger på sängen och sover. Måste snart putta ner henne därifrån då hon inte får vara i sängen när jag inte är hemma. Ska iväg och hämta mina syskonbarn på dagis :)

Använder mig utav kompostgaller runt sängen och Elokin tycker inte riktigt om det ;)
Men hon vänjer sig nog :)

Nej, nu ska jag iväg. Kommer mera senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0